Cześć! Witam was bardzo serdecznie. Dziś przedstawię wam moją opinię na temat the sims 4 i the sims 3.
Na samym początku chcę powiedzieć, że w trójkę gram odkąd pamiętam a w 4 od kwietnia bodajże.
The sims 4 na początku mnie mile zaskoczyło. Przede wszystkim z tworzenia postaci. Świetnie można je tworzyć lecz od razu raził mnie ''komiksowy'' styl, na którym tworcy się wzorowali ( tak sądzę.) Budowanie jest w miarę spoko. Nie jest super ani nie jest najlepsze.
Rozgrywka sama w sobie na początku jest ciekawa lecz z czasem staje się nudna a nawet uciążliwa. Wyjazd do biblioteki, znajomych itp. zaczynał się od ekranu ładowania który mimo że jest szybki stawał się uciążliwy aż w końcu przestałam gdziekolwiek jeździć bo po co? Skoro to czekanie jest nudne. Wiele rzeczy z gry zostało usunięte co z czasem zaczęło przeszkadzać.(W każdym razie w moim przypadku.) Świat w the sims 4 jest strasznie płaski. Jest to przykre bo powtórzę to co mówiło już wiele osób. Twórcy cofnęli się do the sims 1 ulepszając je. Osobiście the sims 4 oceniam na 6/10. Gra po pewnym czasie się nudzi. Szkoda bo miałam wielkie nadzieje co do niej.
Czas na the sims 3. Od zawsze był to mój ulubieniec. The sims 3 ma wszystko czego ja potrzebuję. Mnóstwo miejsc na domy,małe dzieci, baseny i przede wszystkim - brak ekranu ładowania podczas podróży! Sama nie wiem czy widzę jakieś wady w 3. Nigdy mi się nie zacinały tylko czasem wyłączały ale to też moja wina :D. Dziś wracam do the sims 3. Odinstaluje 4 i wracam do 3. Na youtube może wkrotce zrobie serial z the sims 3 i będę znów wstawiać domy. A teraz ocena - 8,5/10
Czyli ja wszystkim polecam zdecydowanie THE SIMS 3!
A jaka jest wasza ocena ? Co lepsze The sims 3 czy The sims 4?
p.s Wracam na bloga :)


